piątek, 30 czerwca 2017

Coś się kończy, coś zaczyna

Ale to już było ... to słowa popularnej i lubianej piosenki. Dziś kończy się pewien etap na mojej zawodowej drodze. Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali i wierzyli nawet wtedy, kiedy ja miałam chwile zwątpienia. Dziękuję tym, którzy byli przy mnie zawsze kiedy ich potrzebowałam, i tym którzy byli tylko czasami. Za wszystkie wypite kawy, przegadane pomysły, uśmiechy i słowa otuchy.

To ważne doświadczenie w moim życiu, które zostanie ze mną na zawsze. Choć łezka zakręciła się dziś w oku na myśl o tym co było, bo przecież to tyle wartościowych i pięknych chwil … to czas iść dalej. Przede mną nowe wyzwania i wartościowe pomysły, które warto zrealizować. Nadchodzi również czas na chwilę zasłużonego odpoczynku i wyciszenia.

Coś się kończy, coś zaczyna.

 Życzę wszystkim pięknego weekendu.

Do miłego zobaczenia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram @swiatprawniczek

Zapraszamy wszystkich na nasz wspólny kancelaryjny profil na instagramie  https://www.instagram.com/swiatprawniczek/?hl=pl Zapewniamy, że ...