wtorek, 27 czerwca 2017

W świecie dobrych rad

Słuchając muzyki jednego z moich ulubionych kompozytorów genialnego Ennio Morricone przyszła mi na myśl refleksja, którą chciałam się z wami podzielić.

Żyjemy w świecie w którym, jesteśmy zarzucani koszem dobrych rad począwszy od tego jak prowadzić biznes, a skończywszy na tym komu warto poświęcać swój prywatny czas. Wszyscy oczekują od nas osiągania sukcesów, bycia wiecznie dyspozycyjnym i zadowolonym z życia.

W dzisiejszym świecie nie mamy prawa mieć gorszego czasu. Zawsze należy być skupionym i chętnym do działania.

Przecież jesteś taka młoda, zdolna, wykształcona i masz w sobie taki potencjał. Całe życie przed Tobą, czym się martwisz. Te i inne złote rady słyszałam w swoim życiu bardzo często. Warto zaznaczyć, że one zamiast motywować przygnębiają.

W świecie dobrych rad ludzie zapominają o tym, że najważniejsze jest to, żeby czuć się szczęśliwym i spełnionym. Zwyczajnie zapytać kogoś czy czujesz się szczęśliwa zawodowo i prywatnie? Jesteś szczęśliwa/wy super, ale jeśli nie to dlaczego tak jest? Odpowiedz mi jeśli chcesz, ale odpowiedz przede wszystkim sobie bo bez tego nie pójdziesz dalej. Będziesz stała w miejscu.

Kiedy zaczynałam swoją przygodę z kancelarią był i nadal jest ze mną człowiek, który bardzo we mnie wierzył. Przegadaliśmy wiele godzin i mogłam liczyć na jego cenne rady te biznesowe i dotyczące życia jak całości. Powiedział mi kiedyś: nigdy Cię nie zostawię w prawdziwej potrzebie i będę wspierał w trudnych chwilach.
Nieważne ile razy się pokłócimy i o co. Taki człowiek zawsze będzie dla mnie ważny. Stanowi dla mnie biznesową inspirację. Jest wyzwaniem, które prywatnie warto podjąć. Choć w wielu sprawach nasze zdanie się różni, to jest jedną z tych osób, która odbierze telefon nawet kiedy jesteśmy na siebie obrażeni. Tą ważną osobą, której głos sprawia, że na twarzy pojawia się uśmiech. Na potrzeby tego wpisu zostanie nazwany Panem X.

Kolejną wyjątkową osobą jest Pani Y jedna z moich dwóch najlepszych przyjaciółek. Zawsze mogę liczyć na jej wsparcie, a kiedy trzeba reprymendę w stylu skup się lewitujesz przy telefonie :). Dzwoni do mnie częściej niż moja mama, którą serdecznie z tego miejsca pozdrawiam. To fantastyczna, mądra i zdolna kobieta, którą bardzo podziwiam. Czasem chciałabym być taka dzielna jak ona.

Kolejnymi bardzo ważnymi dla mnie ludźmi jest rodzina i pozostali przyjaciele. Bo zwykle kiedy nam jest bardzo źle jedziemy do domu, żeby odpocząć i złapać dystans. Do domu gdzie zawsze jesteśmy mile widziani.
Ci ludzie odgrywają bardzo ważną rolę w moim życiu i zawsze będę o nich walczyć. Każda z wyżej wspomnianych osób jest dla mnie wyjątkowa, bo nie często spotykamy ludzi, którzy na stałe stają się częścią naszego życia.

A w świecie dobrych rad tylko jedno pytanie ma sens. Czy jesteś szczęśliwa/wy?

Tylko osoba, która czuje się szczęśliwa ma siłę do działania i spełniania na polu prywatnym i zawodowym. Osiągnie wszystko o czym marzy.
Pewnie ciekawi was czy ja się czuję szczęśliwa? Odpowiedź na to pytanie zostawię dla siebie to moja słodka tajemnica ;)

Przeczytałam kiedyś takie słowa, ale nie pamiętam autora: Życie to taki krótki spacer po ziemi, rób tak żebyś była szczęśliwa. Myślę, że wyznacznikiem naszego szczęścia są fantastyczni ludzie, którzy nas otaczają.

A dobre rady? Hmm może nie są wcale takie dobre.

Życzę wszystkim pięknego dnia.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram @swiatprawniczek

Zapraszamy wszystkich na nasz wspólny kancelaryjny profil na instagramie  https://www.instagram.com/swiatprawniczek/?hl=pl Zapewniamy, że ...